Bezorgen

Bezorgservice

Voor de meeste producten die op voorraad zijn geldt: vóór 16:00 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd (tenzij anders vermeld). Indien in het weekend besteld geldt: binnen 1 of 2 werkdagen bezorgd. Je kiest zelf of de bestelling wordt thuisbezorgd of wordt klaargelegd in onze winkel. Wil je je bestelling thuis laten bezorgen? Dan bieden we in de meeste gevallen verschillende opties met verschillende tarieven:

1. DPD Pakketservice
2. Holwerda 
3. Levering middels dropshipment

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is het verschil tussen de bezorgopties?

DPD Pakketdienst
Standaard verzenden wij iedere webwinkel bestelling via onze partner DPD, waarbij bestellingen, die vóór 16 uur zijn besteld, de volgende werkdag in Nederland aan de deur worden aangeboden (mits voorradig).

Holwerda
Indien gewenst is het mogelijk om je bestelling via onze partner Holwerda tot in je woning te laten bezorgen en zelfs in elkaar te laten zetten. Hiervoor gelden andere tarieven die niet automatisch door onze webwinkel worden verrekend. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Dropshipment
Voor het bezorgen van bestellingen maken wij gebruik van diverse bezorgdiensten. Eén daarvan is de levering d.m.v. dropshipment waarbij een artikel/de artikelen vanuit onze leverancier rechtstreeks naar het gewenste afleveradres wordt verzonden. Onze leverancier neemt contact op om een datum af te spreken voor de levering van het artikel/de artikelen. Wanneer het artikel in kwestie onderdeel is van een grotere bestelling die bij ons is gedaan, kan het zo zijn dat de overige artikelen wel vanuit ons woonwarenhuis worden verzonden en de artikelen niet allen tegelijk worden geleverd. 

Bezorger gemist?

Was je niet thuis toen het pakket werd aangeboden?
Was je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij jou in de buurt.

Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgadres kiezen

Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw bezorgadres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt. 

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Pakket afhalen

Wil je een product afhalen in onze winkel? Met een reservering weet je zeker dat het voor je klaarligt en grijp je niet mis. 

Hoe plaats ik een reservering?

  1. Plaats de gewenste producten in je winkelwagentje door op 'Bestel' te klikken.
  2. Voeg eventueel accessoires toe en ga naar je winkelwagentje door op 'Bestellen' te klikken.
  3. Laat je bestelling door ons inpakken door 'cadeaupapier toe te voegen' en klik op 'Afrekenen'.
  4. Vul je gegevens in en klik op 'Verder naar verzendwijze'.
  5. Afhalen in de winkel staat standaard geselecteerd. Klik op 'Verder naar betalingswijze'.
  6. Kijk of je gegevens kloppen, kies de betalingswijze en rond je bestelling af.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

  • Als het product op voorraad is in de winkel wordt je bestelling doorgaans direct klaargelegd. Zodra je bestelling klaarligt brengen we je hiervan op de hoogte en kun je het meteen ophalen.
  • Het kan gebeuren dat het product niet op voorraad is in de winkel, maar wél in ons Centraal Magazijn. In dat geval wordt het artikel daar klaargelegd en laten we je dit weten. 
  • Het kan helaas ook gebeuren dat het product tijdelijk niet voorradig is. In dat geval wordt het desbetreffende artikel klaargelegd zodra deze weer voorradig is en brengen je hier vervolgens van op de hoogte.
  • Bestel je buiten onze openingstijden? Dan wordt je bestelling de volgende werkdag klaargelegd.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzendkosten

DPD Pakketdienst

Voor bestellingen tot € 100,- bedragen de verzendkosten €5. Bij bestellingen vanaf 100,- is de bezorging gratis, mits er geen producten bezorgd worden besteld met afwijkende maten of gewichten. *  **

Dit ziet er als volgt uit:

 Totaal orderbedragKleine artikelenGrote artikelen

meubels /deuren / laminaat / tegels / of
producten langer dan 175 cm
producten zwaarder dan 30 kg
T/m € 99,99€ 5,-€ 35,- + € 5,- = € 40,-
Vanaf € 100€ 0,-€ 35,-

 

    * Let op: cadeaupapier en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

    ** Let op: Extreem afwijkende formaten en of gewichten zorgen voor additionele verzendkosten die vooralsnog niet automatisch door onze webwinkel worden berekend. Wil je een indicatie van de verzendkosten. Neem dan contact op met onze klantenservice.

     


    Verzending buiten Nederland
    Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland? Kijk dan in onderstaande tabel voor de juiste tarieven. *  **


    BetaalmethodePakketPallet
    België8,-55,50
    Bulgarije24,-160,-
    Denemarken12,-175,-
    Duitsland8,-120,-
    Estland17,-160,-
    Finland20,-225,-
    Frankrijk15,-175,-
    Griekenland28,-

    162,-

    Hongarije15,-

    162,- 

    Ierland15,-225,-
    Italië16,-225,-
    Kroatië26,-162,-
    Letland18,-162,-
    Litouwen18,-162,-
    Luxemburg10,-72,-
    Noorwegen50,-261,-
    Oostenrijk11,-175,-
    Polen13,-162,-
    Portugal24,-225,-
    Roemenië24,-162,-
    Slovenië15,-162,-
    Slowakije14,-162,-
    Spanje16,-225,-
    Tsjechië14,-162,-
    Verenigd Koninkrijk15,-175,-
    Zweden12,-225,-
    Zwitserland50,-216,-
    Overige landen50,-216,-

     

     Buiten de EU worden eventueel invoer- of douanerechten berekend.

    • De hoogte van dit bedrag wordt berekend door het land van bezorging.
    • Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor deze kosten.
    • Als je wilt weten in hoeverre je deze kosten moet betalen, dien je contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

    * Let op: cadeaupapier en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

    ** Let op: Extreem afwijkende formaten en of gewichten zorgen voor additionele verzendkosten die vooralsnog niet automatisch door onze webwinkel worden berekend. Wil je een indicatie van de verzendkosten. Neem dan contact op met onze klantenservice.