Bezorgen en afhalen
We komen jouw nieuwe aanwinsten natuurlijk met alle liefde bezorgen! Ook als deze heel groot zijn. Geen probleem.
Bezorgservice
Voor standaard pakketten (maximale afmeting 100x70x50cm en maximaal 31,5kg) met artikelen die op voorraad zijn geldt: vóór 16:00 uur besteld, diezelfde dag verzonden. Indien in het weekend besteld geldt: circa 1 a 2 werkdagen bezorgtijd. Over het algemeen worden standaard pakketten die op een werkdag zijn verzonden de volgende dag bij jou aan de deur aangeboden. Wij versturen bestellingen wanneer alle artikelen uit de bestelling op voorraad zijn. Als een artikel uit je bestelling een langere levertijd heeft, kun je via onze klantenservice een gedeeltelijke levering aanvragen. Voor een gedeeltelijke levering brengen wij verzendkosten in rekening, deze bedragen €5,95.
Je kiest in de meeste gevallen zelf of de bestelling wordt thuisbezorgd of wordt klaargelegd in onze winkel. Wil je je bestelling thuis laten bezorgen? Dan bieden we verschillende opties met verschillende tarieven:
1. PostNL Pakketdienst (standaard pakketten) thuisbezorgen of ophalen bij een afhaalpunt
2. Gespecialiseerde vervoerder (grote, zware of sommige kwetsbare pakketten)
3. Levering door partner middels dropshipment
Sommige artikelen kunnen alleen afgehaald worden in onze winkel in Baarn en kunnen niet bezorgd worden. Deze artikelen herken je aan de vermelding "Op werkdagen vóór 16:00 besteld is dezelfde dag afhalen!" tijdens het afrekenen kan je alleen de bezorgoptie Click&Collect Afhalen in de winkel selecteren.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat is het verschil tussen de bezorgopties?
PostNL Pakketdienst
Pakketten binnen de standaard afmeting (100x70x50cm en maximaal 31,5kg) versturen wij via onze partner PostNL. Bestellingen die vóór 16:00 uur zijn besteld, worden meestal de volgende werkdag in Nederland op het afleveradres aangeboden (mits voorradig). Sommige niet kwetsbare producten met een afwijkend formaat van maximaal 175x78x58cm inclusief verpakking en niet meer dan 31,5kg worden ook met PostNL verzonden. Tijdens het afrekenen heb je de mogelijkheid om te kiezen voor bezorging aan huis of bij een afhaalpunt in de buurt.
Gespecialiseerde vervoerder
Voor pakketten met een afwijkend (groot) formaat, pakketten met een gewicht van meer dan 31,5 kg, sommige kwetsbare artikelen en speciale producten, maken we gebruik van een gespecialiseerde vervoerder. Voor deze producten wordt automatisch een toeslag van €80 toegevoegd in je winkelmandje. Zo weten wij (en jij) zeker dat jouw bestelling zonder schade en met de zorg die het verdient bij jou wordt afgeleverd.
Onze gespecialiseerde vervoerder neemt contact met je op om een bezorgafspraak te maken op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt. Let op: het is belangrijk dat je op de afgesproken dag en tijd aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen! Mocht je het je afvragen: indien het product op voorraad is, kan de levering binnen vijf werkdagen plaatsvinden.
belangrijke Informatie
Onze vervoerspartner bezorgt tot aan de drempel. Dit betekent dat de producten niet naar binnen of boven worden gebracht. Het betekent ook dat de producten dus niet gemonteerd of uitgepakt worden. Ook goed om te weten: de bezorging is alleen mogelijk binnen Nederland.
gratis afhalen in Baarn
Je kunt er ook voor kiezen om deze grote, zware of kwetsbare producten zonder toeslag af te halen in onze winkel in Baarn. Heb je er meteen een leuk uitje bij, zeker een aanrader.
Dropshipment
Sommige artikelen worden rechtrstreeks geleverd vanuit onze leverancier op het gewenste afleveradres. Nadat je van ons een bestelbevestiging hebt ontvangen gaat de leverancier aan de slag om je bestelling te versturen. Meestal ontvang je op het moment dat de bestelling wordt verstuurd een Track&Trace code rechtstreeks vanuit de leverancier of vervoerder. Voor sommige artikelen waarbij specialistisch vervoer nodig is neemt de leverancier contact met je op voor het maken van een leverafspraak. Als je een bestelling met meerdere artikelen hebt geplaats kan het zo zijn dat de andere artikelen wel vanuit ons woonwarenhuis worden verstuurd en je je bestelling in twee zendingen ontvangt. Heb je vragen over je bestelling of het bezorgmoment gemist? Via onze klantenservice helpen we je graag verder.
De beschikbare bezorgopties worden automatisch weergegeven tijdens het afrekenen.
Bezorger gemist?
Was je niet thuis toen het pakket werd aangeboden?
Was je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.
PostNL bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Weet je nu al dat je je pakket niet aan kunt nemen? Dan heb je meestal de mogelijkheid om het afleveradres alvast te wijzigen. Dit kan via de Track and Trace mail van PostNL, de PostNL website of de PostNL app.
Meer informatie over het wijzigen van het afleveradres vind je hier.
Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, en in de Track and Trace informatie lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bezorgadres kiezen
Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw bezorgadres in als bezorgadres wanneer je bent ingelogd. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Pakket afhalen
Wil je een product afhalen in onze winkel? Laat je bestelling klaarleggen via Click & Collect.
Hoe plaats ik een Click & Collect bestelling?
1. voeg de gewenste artikelen toe aan je winkelwagentje
2. controleer de bestelling en klik op 'Ga door naar afrekeken'
3. vul je gegevens in
4. kies bij verzendmethode voor 'Click & Collect Afhalen in de winkel'
5. kijk of je gegevens kloppen, kies de betalingswijze en rond je bestelling af
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om jouw bestelling klaar te leggen bij onze afhaalbalie. Zodra je bestelling klaarligt ontvang je van ons bericht dat je je bestelling op kunt halen. Op doordeweekse dagen ontvang je meestal binnen enkele uren bericht dat je bestelling klaarligt als alle producten uit je bestelling op voorraad zijn. Indien er één of meerdere producten uit je bestelling niet op voorraad zijn gaan we deze voor je bestellen bij de leverancier. Je ontvangt dan een bericht zodra alle producten klaarliggen bij de afhaalbalie. Heb je je bestelling in het weekend geplaatst en gekozen voor afhalen in de winkel dan ligt je bestelling uiterlijk maandagmiddag klaar.
Let op: het is niet mogelijk om een bestelling af te halen voordat je van ons bericht hebt ontvangen dat de bestelling klaarligt.
Hoe kan ik mijn bestelling afhalen?
Nadat je van ons bericht hebt ontvangen dat je bestelling klaarligt kun je, op vertoon van de afhaalbevestigingsmail, bij de informatiebalie een betaalbewijs krijgen. Met dit betaalbewijs kun je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie in onze winkel. De afhaalbalie bevindt zich achter de woon en leefstijlstudio naast de afdeling hout en bouw en wordt ook aangegeven op de bewegwijzering in onze winkel. Het betaalbewijs dient ingeleverd te worden bij de kassa wanneer je onze winkel verlaat met je bestelling.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzendkosten
Standaard verzending
Voor de verzending van de bestellingen maken wij gebruik van pakketdienst PostNL. Voor bestellingen tot €75 bedragen de verzendkosten €5,95. Bij bestellingen vanaf €75 is de bezorging van standaard pakketten gratis. Voor grote artikelen bedraagt de verzendkosten €80,-.
Dit ziet er als volgt uit:
totaal order bedrag | kleine artikelen | grote artikelen* |
tot €75 | €5,95 | €80 |
vanaf €75 | gratis | €80 |
*meubels, deuren, producten langer dan 100cm of 175cm en producten zwaarder dan 31,5kg of kwetsbare producten
Let op: Extreem afwijkende formaten en of gewichten zorgen voor additionele verzendkosten die vooralsnog niet automatisch door onze webwinkel worden berekend. Wil je een indicatie van de verzendkosten. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Verzending buiten Nederland
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland? Kijk dan in onderstaande tabel voor de juiste tarieven.
land | pakket | pallet |
België | €8 | €55,50 |
Duitsland | €8 | €120 |
Let op: Extreem afwijkende formaten en/of gewichten zorgen voor additionele verzendkosten die vooralsnog niet automatisch door onze webwinkel worden berekend. Wil je een specifiekere indicatie van de verzendkosten. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op: De prijzen in de tabel zijn indicaties en kunnen mogelijk afwijken.