Bestellen
Je kunt uiteraard shoppen in ons woonwarenhuis, maar je kunt ook online winkelen en bestellen! We vertellen je er graag meer over.
Status bestelling
De status van de order vind je als volgt:
Per e-mail
- nadat je bestelling is geplaatst ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail
- zodra je bestelling is aangemeld bij de vervoerder ontvang je van ons een verzendbevestiging
- daarnaast ontvang je bij bezorging door PostNL een trackingnummer waarmee je de bestelling kunt volgen
Heb je nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.
Veilig winkelen
Bij Nijhof winkel je veilig en betrouwbaar. TrustedShops garandeert dit. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding. Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL-balk dus altijd https://www.nijhofbaarn.nl staan.
Bescherming persoonlijke gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.
Phishing voorkomen
Ons advies: houd je klantnummer, wachtwoord en andere Mijn Nijhof accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.
Meer informatie over phishing en wat je tegen phishing kunt doen vind je op www.veiligbankieren.nl.
Wijzigen of annuleren
De verkeerde maat of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Zolang je bestelling nog niet is verzonden kun je de bestelling eenvoudig annuleren.
Annuleren
Neem contact op met de klantenservice via webwinkel@nijhofbaarn.nl. Geef per e-mail je ordernummer en de artikelen die je wenst te annuleren door. Je ontvangt van ons bevestiging dat de annulering is verwerkt en het aankoopbedrag wordt teruggestort.
Verzonden bestelling annuleren
Om een verzonden bestelling te kunnen annuleren moeten wij het pakket eerst retour ontvangen. Heb je het pakket in ontvangst genomen? Meld het dan aan als een retourzending.