You are visiting our site with an outdated browser. This can cause the website to not work optimally. we recommend visiting our site with a different browser
Kun je een product online niet vinden? In onze winkel in Baarn vind je een ruimer assortiment en helpen onze adviseurs je graag verder. Openingstijden

Garantie en reparatie

Helaas kan het altijd voorkomen dat er iets kapot gaat. Voor niemand leuk. Daarom helpen we je graag verder om het op te lossen.

Artikel is kapot gegaan

De garantietermijn en voorwaarden verschillen per product en merk. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen. Je kunt ook altijd terecht in de winkel.

Status reperatie

Wanneer je vragen hebt over de status van uw reparatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

Garantievoorwaarden

De garantietermijn verschilt per product en merk. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Reperatiekosten

Binnen de garantie
Je hebt recht op een goed product. Dus als je een gegronde klacht hebt over een artikel, komen de kosten voor het omruilen of repareren van een artikel (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.

Als de reparateur je artikelklacht heeft beoordeeld en deze niet gegrond blijkt te zijn, ontvang je een prijsopgave voor de reparatie. Je kunt dan zelf beslissen of je het artikel wel of niet wilt laten maken. Laat je het niet repareren? Soms worden er wel onderzoekskosten in rekening gebracht (deze staan op de prijsopgave).

Buiten de garantie
Valt de reparatie of omruil buiten de garantie, dan is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. We gaan je natuurlijk niet ineens achteraf een rekening presenteren. We laten het je dus vooraf weten als er kosten verbonden zijn aan de reparatie.

Scroll to top