Klantenkaart
Met de Nijhof Klantenkaart spaar je voor korting op je volgende aankoop. Vraag de kaart aan in onze winkel of vul hieronder je gegevens in en profiteer!
klantenkaart
Meld je aan!
Ben je in onze winkel? Loop dan even langs bij de informatiebalie. Liever meteen regelen? Laat dan je gegevens achter en haal je pasje bij jouw volgende bezoek op.
Door het aanvragen van de klantenkaart ga je akkoord met de algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op het aanvragen, het in bezit hebben en het gebruiken van de Nijhof klantenkaart. Het Nijhof klantenkaart programma wordt uitgevoerd door Nijhof, gevestigd op Minervaweg 3, te Baarn, hierna genoemd 'Nijhof'.
- Om deel te kunnen nemen aan het spaarprogramma van Nijhof dien je in bezit te zijn van de Nijhof klantenkaart. Deze kaart is alleen verkrijgbaar in de winkel van Nijhof te Baarn. Door middel van inschrijving via het aanvraagformulier kun je deelnemen aan het programma.
- Wanneer je gebruik maakt van de Nijhof klantenkaart ga je akkoord met de algemene voorwaarden van de Nijhof klantenkaart.
- Per huisadres is het slechts mogelijk om één klantenkaart met één barcode te gebruiken. Wanneer er een nieuwe kaart met een nieuwe barcode op een bestaand adres ingeschreven wordt, komen de punten van de eerste kaart te vervallen.
- De Nijhof klantenkaart is uitsluitend geldig in de winkel van Nijhof te Baarn.
- De Nijhof klantenkaart is niet geldig in de webwinkel van Nijhof.
- De Nijhof klantenkaart kan uitsluitend gebruikt worden door klanten die 18 jaar zijn of ouder.
- Uitsluitend natuurlijke personen kunnen deelnemen aan de Nijhof klantenkaart. Rechtspersonen en bedrijven zijn uitgesloten van deelname.
- Nijhof aanvaardt geen enkele schade door verlies of diefstal van de Nijhof klantenkaart, ook niet door onbevoegd gebruik van en/of frauduleus handelen met de Nijhof klantenkaart.
- Nijhof is gerechtigd om het klantenkaartprogramma in zijn geheel te wijzigen of te beëindigen. Nijhof zal de klantenkaarthouders hiervan altijd op de hoogte stellen en de wijzigingen of beëindiging in de winkel en op de website kenbaar maken.
- Spaarpunten worden uitsluitend verstrekt in de winkel van Nijhof. De punten worden gratis verstrekt bij besteding van een minimumbedrag en binnen een vastgesteld assortiment. De klantenkaart van Nijhof dient voorafgaand aan de betaling getoond te worden bij de kassa.
- Elke hele euro die je besteedt bij Nijhof staat voor 1 punt. Bij 500 gespaarde punten ontvang je € 5,- korting op je volgende aankoop. Periodiek wordt, bij een saldo van minimaal 500 punten of een meervoud van 500 punten, het gespaarde bedrag automatisch uitgekeerd in de vorm van een Nijhof tegoedbon. Deze tegoedbon is niet inwisselbaar voor contanten en heeft een beperkte geldigheidsduur.
- De punten die gespaard zijn op de Nijhof klantenkaart krijgen voor de deelnemers pas een waarde op het moment dat het minimaal te behalen aantal punten van 500 bereikt is.
- Er worden geen punten gespaard op, of ingewisseld voor, cadeaubonnen, arbeidskosten, adviezen, borg, boeken, cadeaucheques en aankopen gedaan via de Nijhof webwinkel of in onze shops van La Place, Busscher Serrebouw, Verandi, Bekenkamp, Nolte Keukens, Tempur, Simon Maree Deuren en Bollée Tassen en Koffers. Een complete lijst van uitzonderingen is verkrijgbaar in onze winkel.
- Er wordt geen contant geld teruggeven bij besteding met punten.
- Wanneer er goederen geretourneerd worden van aankopen gedaan met de klantenkaart worden de verkregen punten verrekend met het openstaande puntensaldo.
- Nijhof behoudt zich het recht voor om het puntensaldo van Nijhof klantenkaarten te laten vervallen wanneer de kaart 2 jaar lang niet is gebruikt.
- Nijhof is gerechtigd om, onder voorbehoud van al haar rechten, in het geval van fraude, het verschaffen van onvolledige of onjuiste informatie, bij handelen in strijd met de voorwaarden, bij misbruik van uw rechten als Nijhof klantenkaarthouder, of bij enig ander handelen welke schade berokkent aan Nijhof, per onmiddellijke ingang de Nijhof klantenkaart in te trekken en het tegoed aan gespaarde punten te annuleren.
- De ingevulde persoonsgegevens en aankopen met de Nijhof klantenkaart worden opgeslagen in de klantenkaartdatabase. Deze database is aangemeld bij het College Bescherming
- Persoonsgegevens in Den Haag. Nijhof is eigenaar van deze gegevens en behandelt deze gegevens vertrouwelijk. Nijhof kan deze gegevens gebruiken voor marketinganalyses en marketingdoeleinden. Nijhof kan deze gegevens combineren met gegevens uit andere bestanden waar Nijhof houder van is. Persoonsgegevens worden door Nijhof nooit aan derden verstrekt, tenzij Nijhof daartoe wettelijk verplicht gesteld kan worden.
- Nijhof is niet aansprakelijk voor eventuele zet- of drukfouten.
- Nijhof besteedt de grootst mogelijke zorg aan de organisatie van het spaarprogramma en het beheer van haar website, folder, nieuwsbrief, promotiematerialen en ander media en middelen. Desondanks kan het voorkomen dat de weergegeven of verstrekte informatie niet volledig of onjuist is. Eventuele onzorgvuldigheden, spelfouten en andere vergelijkbare fouten, van welke aard dan ook, kunnen niet aan Nijhof worden tegengeworpen noch enige verplichting van Nijhof doen ontstaan.