Zomerservies: vrijheid, blijheid
Dat is natuurlijk snel en makkelijk gezegd: zomerservies. Maar wat is het nou precies? Het antwoord is niet zo ingewikkeld. Kun je ‘ja’ antwoorden op de vraag: "Is het geschikt voor gebruik bij zomerse gelegenheden, zoals een barbecue, picknick, tuinfeest of andere activiteiten?" Dan is het zomerservies.
Te kort door de bocht? Oké. Laten we dan wat specifieker zijn. Allereerst kan het geen kwaad als het servies tegen een stootje kan. Denk aan eigenschappen als krasbestendigheid en onbreekbaarheid. Wat ook meehelpt zijn levendige kleuren en speelse ontwerpen, want die passen naadloos bij de vrolijke en relaxte sfeer van een gezellige barbecue of picknick. Ten slotte is het wel handig als het servies licht van gewicht is. Daardoor is het makkelijker te hanteren en te dragen.
Conclusie. Heel veel servies is geschikt als zomerservies. Vrijheid, blijheid dus. Dat enthousiasme vind je onder andere terug bij het servies van de merken Urban Nature Culture, vtwonen en RICE.
vtwonen
Blikvangers
Basisstukken en mooimakers voor binnen en buiten. In de typische vtwonen stijl: basic met een twist. Om je huis nog nét wat mooier te maken. Dat is vtwonen bij uitstek. Dat geldt uiteraard ook voor hun servies. Stuk voor stuk smaakvolle blikvangers. Waarbij het witte basisservies inmiddels een iconische status heeft bereikt.


RICE
Origineel
De eerste producten van het Deense label RICE zijn gemaakt in Madagascar. De medewerkers kregen daar hun salaris voor een deel uitbetaald in rijst. De naam RICE was geboren. Tot in de kern draait het bij RICE in alles om plezier, originaliteit en functionaliteit. Een wereld gevuld met levendige en optimistische artikelen. Origineel, maar ook nuchter en praktisch. En dat is terug te zien in de serviezen van RICE. Dat wordt tafelen met een glimlach.


URBAN NATURE CULTURE
Een goed verhaal
Het Nederlandse huis- en lifestylemerk Urban Nature Culture (UNC) bewijst met elk nieuwe product dat het meer is dan slechts een fysieke samensmelting van een stijlvol ontwerp, elegante details en verfijnde materialen. UNC voegt namelijk een duurzame ziel toe. Vanuit de overtuiging dat een betere wereld en een betere toekomst begint met ‘soul searching’. Vanuit die zelfreflectie ontstaat de dagelijkse drive om collecties samen te stellen met uitsluitend betekenisvolle producten. Dat uitgangspunt levert bezielde serviezen op. Met diepgang, met eigenheid en met een goed verhaal. Dat soort verhalen zijn aan de zomertafel uiteraard van harte welkom.

