Bestellen

Status bestelling

De status van de order vind je als volgt:

In 'Mijn Nijhof'

  • Login met je Nijhof account
  • Kies in het linkermenu ‘Orderhistorie’
  • Zoek de order waarvan je de status wilt weten. Als je hierop klikt zie je de status van de order.

Betekenis van status

  • In behandeling: de order is ontvangen. De betaling moet nog ontvangen worden.
  • Bevestigd: de order is ontvangen, betaald en wordt doorgezet naar ons magazijn.
  • Afgerond: de order is ontvangen, betaald en verzonden.

Per e-mail

  • Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten. Daarnaast ontvang je bij bezorging door DPD een trackingnummer waarmee je de bestelling kunt volgen.

Heb je nog vragen over de status van uw bestelling? Neem dan contact met ons op.

Veilig winkelen

Bij Nijhof winkel je veilig en betrouwbaar. TrustedShops garandeert dit. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding.

TrustedShopsTrustedShops

Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd: https://www.nijhofbaarn.nl staan.

Bescherming persoonlijke gegevens
Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.

Phishing voorkomen
Ons advies: houd je klantnummer, wachtwoord en andere Mijn Nijhof accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.

Meer informatie over phishing en wat je tegen phishing kunt doen vind je op www.veiligbankieren.nl.

Wijzigen of annuleren

De verkeerde maat of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Geen enkel probleem. 

Annuleren doe je zo:
Ga naar 'Mijn bestellingen' op onze site via je 'Mijn Nijhof' account. Als je een artikel nog kunt annuleren, zie je een annuleerknop naast het artikel staan. Staat de knop er niet? Dan wordt je bestelling klaargezet of is je pakket al de deur uit. Geef je pakket bij bezorging gewoon weer mee aan de bezorger.

Heb je gekozen voor bezorging bij een DPD-punt? Laat het pakket lekker liggen. Als je ‘m niet ophaalt, stuurt DPD het pakket na zeven dagen weer retour.