Happy Socks: de sok waar je vrolijk van wordt

De sokken van Happy Socks zijn een explosie van kleur en opvallende prints. De missie van het merk is het kleuren van de wereld met de vrolijke sokken.

verschillende paren van sokken

 

Twee vrienden met een idee

Mikael Söderlindh en Viktor Tell hadden een visie: blijheid verspreiden door het transformeren van een dagelijks item zoals sokken naar een kleurrijk ontworpen must-have. Drie weken later begon het duo met de productie in een Turkse fabriek. In 2008 waren sokken nog gewoon wit of hooguit zwart. Witte, grijze en zwarte stukken textiel die nog zeker niet zo modieus en creatief waren als ze zouden kunnen zijn. Maar daar ging verandering in komen. En daar gingen Mikael en Viktor persoonlijk voor zorgen.

 

 

Happy Socks

Het unieke design en vakmanschap van Happy Socks is iets waar ze trots op zijn. En terecht. Een van de meest comfortabele en kleurrijke sokken om blijdschap me te verspreiden. Dat is Happy Socks. Binnen dit concept wordt constant geïnnoveerd door het creatieve team. Stilstand is achteruitgang.

 

kleurige sokken

 

Happy Socks logo

 

 

90 landen

De sokken werden gelanceerd voor een prijs van $10 en werden allereerst verkocht op de eigen website van het bedrijf. Het eerste jaar bedroeg de omzet van Happy Socks ongeveer €1.000.000. Het jaar daarna verdubbelde dit. Sindsdien is het bedrijf jaarlijks met zo’n 50% gegroeid. Tegenwoordig vind je deze sokken van Happy Socks overal, in wel 90 landen en op ieder continent. De sokken zijn in meer dan 10.000 boetieks te vinden. Om maar niet te spreken van de concept stores die over de hele wereld zijn verspreid.

 

Winkelwagentje

Uw winkelwagentje is leeg.

0